Free shipping worldwide on all orders over US$44*

  • Wereldwijde verzending *
  •  Kosteloze verzending boven 45€ *
  •  1.9 miljoen abonnees op Youtube
Credit cards

Bepalingen en voorwaarden

Welkom bij SlikhaarShop. Wij bieden u onze diensten aan, onderworpen aan de bepalingen en voorwaarden, opgesteld in de volgende overeenkomst.

Wanneer u SlikhaarShop gebruikt, wordt u onderworpen aan de regels, richtlijnen, beleid, bepalingen en voorwaarden, uiteengezet in de volgende overeenkomst. Wij willen dat u onze procedures en beleid kent en daarom hebben we ze hier ter uwer referentie verzameld.

We behouden ons het recht voor om deze site en deze bepalingen en voorwaarden op elk moment te wijzigen. 

Het toegang hebben tot, het opzoeken of de site op een andere wijze gebruiken, wijst op uw akkoord met alle bepalingen en voorwaarden in deze overeenkomst. Lees deze overeenkomst zorgvuldig voordat u verder gaat.

 

Recht en jurisdictie 

Deze bepalingen worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de Deense wetten en eventuele geschillen zullen uitsluitend door de Deense rechtbanken worden beslist.

  

Het gebruik van de website

U mag deze website of gelijk welk deel ervan niet reproduceren, weergeven, verspreiden, verhuren, verkopen, overdragen, er afgeleide werken van creëren, wijzigen, vertalen, terugwerkend ontwikkelen en construeren, decompileren, demonteren of uitbuiten, tenzij het door ons uitdrukkelijk en schriftelijk wordt toegestaan. 

U mag van de informatie, voorzien op deze website, geen enkel commercieel gebruik maken of de website gebruiken voor uw eigen winst en/of te gelde maken, tenzij door ons uitdrukkelijk toegestaan.

We behouden ons het recht voor om diensten te weigeren, accounts te beëindigen en/of bestellingen te annuleren, om welke reden dan ook, inclusief, maar niet beperkt tot, overtreding van de wet of als we geloven dat uw gedrag schadelijk is voor onze belangen.

  

Bestellingsprocedure en afhandeling

We behouden ons het recht voor een bestelling te weigeren of te annuleren, om welke reden dan ook, inclusief, maar niet beperkt tot, artikelen niet op voorraad, fouten in de prijs- of productinformatie en problemen met de betaling geïdentificeerd als fraude door onze anti-fraude team.

We kunnen aanvullende informatie nodig hebben om uw bestelling te kunnen verwerken. In dat geval zullen we u contacteren voor de noodzakelijke verificatie.

Als uw bestelling wordt geannuleerd, zullen we u contacteren met de opgave van de reden.

Eenmaal u uw bestelling plaatst, ontvangt u een e-mail om te bevestigen dat alle informatie en de betaling is verzonden.

Wanneer we uw betaling ontvangen, ontvangt u van ons een tweede en laatste e-mail. Op dit moment is uw bestelling klaar om te worden verwerkt en verzonden (met uitzondering van weekends en Deense feestdagen).

We doen ons best om alle bestellingen op mogelijke fouten, waaronder productcombinaties en aflever-/factuuradressen, te controleren. De verantwoordelijkheid voor het verstrekken van de juiste informatie ligt echter bij de klant en eenmaal u de tweede e-mail hebt ontvangen, zijn we niet aansprakelijk voor het verlies van een pakket, een gemiste levering of andere problemen als gevolg van het voorzien van verkeerde gegevens. 

U kunt de status van uw bestelling controleren op uw SlikhaarShop-account.

In de volgende lijst worden de mogelijke bestellingsstatussen verklaart die kunnen worden toegepast op uw bestelling:

  • In verwerking: uw bestellingsverzoek werd ontvangen, maar uw betaling nog niet en uw producten zijn nog niet verpakt
  • Voltooid: uw betaling werd bevestigd en ontvangen en uw bestelling werd verpakt en zal worden verzonden
  • Bestelling onvolledig: de betaling was niet succesvol
  • Betalingsbeoordeling: uw betaling wordt onderzocht en de bevestiging is in behandeling
  • In afwachting: uw bestelling zal niet worden verzonden tot bepaalde informatie wordt verduidelijkt en/of wijzigingen worden toegepast
  • Pakket teruggestuurd: het pakket is, na het verzenden en het proberen afleveren, door de post naar ons kantoor teruggestuurd

 

Betaling 

Totdat uw bestelling in "volledig" verandert, blijft uw betaling in behandeling. Dit betekent dat we het geld niet hebben ontvangen en dat het gereserveerd zal blijven totdat de transactie wordt goed- of afgekeurd.

Als u een PayPal-account hebt, kunt u PayPal Express Checkout gebruiken.

Als u geen PayPal-account hebt, kunt u een van de volgende betalingsmethoden gebruiken: Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercard Debet DK, VISA, VISA Electron, Maestro, JCB en bankoverschrijving.

We aanvaarden alleen bankoverschrijvingen in euro. Als uw factuur niet in euro is, moet u ons na het plaatsen van uw bestelling direct contacteren om te weten welk bedrag u in euro moet overschrijven zodat uw bestelling kan worden verwerkt.

Bij het overschrijven van het geld naar onze rekening, moet u betalen voor de verzendingskosten. Dit niet doen, zal de verwerking van uw bestelling vertragen omdat u ons de nodige fondsen zult moeten overschrijven om de extra transactiekosten te dekken die we oplopen als gevolg van de gemiste betaling.

We verzenden geen artikelen waarvoor we geen betaling hebben ontvangen.

We aanvaarden geen enkele andere betaalmethoden, zonder uitzonderingen.

 

Retourzendingen en terugbetalingen

 

Defect(e)/beschadigd(e) product(en)

Als u een product krijgt dat lekt, gebroken is of met een ander defect, niet gekoppeld aan het vermogen van het product, moet u ons maximaal binnen 14 dagen na ontvangst verwittigen. De verpakking, het ontvangstbewijs en product(en) moeten bij elkaar worden gehouden. De producten moeten ongebruikt en ongeopend blijven.

Als een klacht gekoppeld is aan een bewezen productiedefect, moet u ons maximaal binnen 14 dagen na ontvangst verwittigen.

We zijn niet aansprakelijk voor producten die door de klant slecht zijn behandeld of misbruikt.

Tenzij veroorzaakt door een bewezen productiedefect, zijn we niet aansprakelijk voor producten die niet voldoen aan de verwachtingen van de klant.

 

Ongewenste artikelen

U moet ons maximaal binnen 14 dagen na ontvangst verwittigen als u, om wat voor reden dan ook, uw gekochte goederen wenst te retourneren. De verpakking, het ontvangstbewijs en product(en) moeten bij elkaar worden gehouden totdat we een oplossing vinden. Verder moet het product ongebruikt, ongeopend en in herverkoopbare staat blijven.

U moet ons contacteren om de redenen van retour uit te leggen vooraleer ons iets terug te sturen, zodat we kunnen zien of het voldoet aan de vereisten. Dit niet doen, kan leiden tot het weigeren van een volledige terugbetaling.

We aanvaarden geen gedeeltelijke retours noch gedeeltelijke ruilingen voor pakketten/aanbiedingen. Als u een product, dat deel uitmaakt van een pakket/aanbod, wilt retourneren of ruilen, moet u alle producten, die zijn opgenomen in het pakket/aanbod, terugsturen.

We betalen niet voor verzendkosten. Als de gehele bestelling wordt geretourneerd nadat het pakket werd geleverd, zullen we een volledige terugbetaling bieden zonder de oorspronkelijke verzendkosten.

Het artikel moet worden teruggestuurd met een traceerbare methode en u moet ervoor zorgen dat het pakket volledig is verzekerd. Het product moet goed verpakt en beschermd tegen beschadiging worden verstuurd.

We zullen elk teruggestuurd product zorgvuldig en grondig controleren vooraleer we overgaan tot ruil of terugbetaling. Als de artikelen geopend, beschadigd en/of gebruikt zijn, behouden we ons het recht voor om niet over te gaan tot een terugbetaling. We zullen u onmiddellijk contacteren als er een probleem is.

 

Terugbetalingsbeleid 

  • Een product, gekocht bij SlikhaarShop.com, kan alleen worden terugbetaald als het ongeopend en intact is en indien aan de voorwaarden, vermeld in punt 4.2 van onze FAQ, is voldaan.
  • We kunnen het volledige bedrag van uw bestelling terugbetalen als alle producten intact en ongebruikt worden geretourneerd en dit na overleg met onze klantenservice (zie punt 4.2 van onze FAQ). Merk op dat u moet betalen voor de verzendkosten van de retour.
  • Het duurt 1 tot 3 werkdagen om een terugbetaling uit te voeren, te rekenen vanaf de ontvangst van de producten (intact en ongebruikt).
  • In geval van terugbetaling, zal het geld worden overgemaakt via dezelfde betalingsmethode die werd gebruikt voor het plaatsen van de bestelling.
  • Contacteer ons via info@slikhaarshop.com en schrijf uw bestellingsnummer en het probleem op de onderwerpregel. U moet ons maximaal binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket contacteren.

 

Verzending en levering

Door het plaatsen van een bestelling op SlikhaarShop, aanvaardt u de mogelijke leveringstermijnen (regulier en uitgebreid), vermeld voor uw land en bent u verantwoordelijk om ons te voorzien van een betrouwbaar en gegarandeerd leveringsadres waar u kunt worden bereikt voor de levering tijdens die tijdsperiode.

Ons verzendbedrijf is de Deense PostNord. Dit betekent dat u ons moet voorzien van een leveringsadres waartoe uw lokale postdienst toegang heeft, omdat zij uw bestelling zullen leveren.

Als er niemand thuis is op het moment van de levering, wordt het pakket normaal gesproken voor enige tijd bewaard in het postkantoor. Meestal laat de postbode een afleveringsbericht achter dat u nodig hebt om het pakket af te halen of de levering te herschikken.

We zijn niet aansprakelijk voor een gemiste levering in geval van afwezigheid van de klant als gevolg van, onder andere, vakantie of verhuizen.

Als u het pakket niet afhaalt, zal het ons worden teruggestuurd. Wanneer het pakket hier is, zullen we u contacteren om een terugzending te regelen waarvoor u extra verzendkosten zult moeten betalen.

Als het pakket niet wordt opgeëist, zal er geen terugzending of terugbetaling worden verstrekt, tenzij de bestelling wordt geretourneerd naar ons kantoor.

Als het pakket traceerbaar was, zullen de kosten voor het terugzenden van het pakket ook worden afgetrokken van de uiteindelijke terugbetaling.

We zullen geen pakketten kunnen terugbetalen/terugsturen die de levertijd niet hebben bereikt. Als de levertijd echter bereikt is en het pakket nog niet is geleverd, contacteer ons dan op info@slikhaarshop.com.

We zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen, veroorzaakt door iets buiten onze redelijke controle, zoals terrorisme, extreme weersomstandigheden, aardbevingen, bosbranden, overstromingen, files of een particuliere of openbare weg die wordt geblokkeerd. We zullen echter ons best doen om u te contacteren als er iets gebeurt die de service beïnvloedt die we u voorzien.

 

Gebruikersaccount

Op uw SlikhaarShop-account kunt u de status van uw bestelling zien, meerdere verzend- en factuuradres aanmaken, producten toevoegen aan uw verlanglijstje en nog veel meer. We kunnen geen bestellingen koppelen aan uw account als ze voorafgaand aan de aanmaak ervan werden geplaatst.

We behouden ons het recht voor om uw account en alle gegevens ervan te verwijderen, als we beschouwen dat u de account hebt misbruikt en/of u een van deze bepalingen en voorwaarden hebt geschonden.

We respecteren uw privacy ten zeerste en zijn zeer voorzichtig met alle gegevens die u ons verstrekt. We zullen het nooit verkopen aan of delen met derden, tenzij vereist door de wet.

  

We staan klaar om u te helpen 

Onze e-mail, info@slikhaarshop.com, staat altijd open en we zullen u graag helpen binnen onze mogelijkheden. We staan open voor dialoog en we streven ernaar om de beste service en de beste producten te bieden.